Senior Account Masterplan Dijle

Functie

Ben jij een gedreven communicatie-expert en word jij warm van transitieprojecten in Employersontwikkeling, infrastructuur, biodiversiteit en klimaatadaptatie? Lees dan snel verder, want binnen project Masterplan Dijle (ook nog gekend als Watsups) ligt jouw droomjob misschien wel op jou te wachten!

Met de Dijleterrassen aan Thomas More en het Dijlepad op de Binnendijle is de Dijle al een aantrekkelijke plek geworden in onze Employer. Met het nieuwe masterplan Binnendijle wordt de rivier in zijn geheel herbekeken. We richten ons hierbij oa op toegankelijkheid, natuurlijke inrichting en de waterkwaliteit,

De ‘werven’ die ontworpen en uitgevoerd worden i.k.v. Masterplan Dijle spreiden zich uit over de Binnendijle

- aan Keerdok wordt een permanente zweminfrastructuur aangelegd

- aan de parking ’t Veer wordt een recreatieve oeverzone voorzien met spelaanleidingen

- in Dobbelhuizen en Tichelrij wordt een wegenis- en rioleringsproject opgewaardeerd door beleving met de Binnendijle in de verf te zetten

- opwaarts in de Binnendijle, net buiten het Employerscentrum wordt een recreatiezone gecreëerd naast het water (Transit W) en komt er een nieuw park

- de Winketbrug maken we mooier met kunst

- de verbetering van de waterkwaliteit en versterking van de biodiversiteit bij de werven zorgt ervoor dat de Binnendijle een nieuwe oase wordt voor fauna en flora.

Dit wordt uitgevoerd in een co-creatietraject waar zowel de burgers, het middenveld, stakeholders als de natuur een stem in krijgen. Om de visualisatie van de toekomstige plannen kracht bij te zetten wordt ingezet op VR en AR technologie.

De partners van het project zijn de Vlaamse Waterweg, Thomas More, VMM en Feest. Daarnaast is er Europese kennisdeling met drie transfercities.

Meer informatie over het Masterplan Dijle project kan je vinden via

Jouw profiel

· Je kan procesmatig, methodologisch en projectmatig werken met de nodige ruimte voor nieuwe invalshoeken en creatieve ideeën.

· Je vertaalt complexe dossiers naar heldere communicatie (mondeling, schrifjk, een vlotte pen). En dit zowel in het Nederlands als in het Engels.

· Je bent op de hoogte van nieuwe trends , ontwikkelingen en maatschappelijke evoluties. Je gaat actief op zoek naar best practices en nieuwe mogelijkheden. Je deelt dit met plezier met je collega’s.

· Je hebt interesse voor transitieprojecten in Employersontwikkeling, infrastructuur, biodiversiteit en klimaatadaptatie.

· Je hebt ervaring met participatie, co-creatie sensibiliserings- en activeringscampagnes, persadvies, sociale media en andere online communicatie.

· Je bent strategisch en maakt scherpe analyses en syntheses.

· Je kan inhoudelijke, procesmatige en budgettaire voorsen maken, in samenspraak met een projectleider en/of afdelingshoofd.

· Je bent creatief, leergierig, open-minded en denkt in opportuniteiten.

· Je werkt zelfstandig maar je bent evengoed een teamplayer. Je weet je collega’s te betrekken en te motiveren.

· Je kan om met strakke deadlines , je bent flexibel en bereid tot sporadisch avondwerk.

· Je bent bereid om ook praktische ondersteuning te bieden bij infomomenten.

Aanbod

· Een voltijds contract van onbepaalde duur op niveau Aa-a.

· Relevante beroepservaring in de privésector of als zelfstandige wordt in aanmerking genomen voor een maximumperiode van jaar.

· Bruto aanvangsloon zonder anciënniteit € , per maand.

· Bruto loon met jaar anciënniteit in de privésector € , per maand.

· Extra’s een interessante verlofregeling & opleidingsmogelijkheden, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, terugbetaling abonnement woon-werkverkeer, fietsvergoeding, mogelijkheid tot thuiswerk en werkvergoeding

· Lees ook de en

Solliciteren

Charlotte Velleman


 


Senior Account Masterplan Dijle
2024-04-13 - 2024-05-16

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: MECHELEN
p/a Schaalstraat 46
Land: België
Postal Code: 2800
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share